"Honda Shadow, VT, Steed, Spirit, Aero, Sabre, VTX, Fury... the great custom bikes!"

A blog új képekkel frissült!

Gépeink


A sok együtt töltött év a Shadow-kkal megmutatta nekünk hogy milyen nagyszerű gépek ezek, és ezalatt azt is megtapasztaltuk, hogy átalakítva sem vesztenek műszaki és esztétikai értékükből.

Persze mindezt ízlésesen és megfelelő hozzáértéssel kell elvégezni, hogy az egyedi, csinos külső mellett a biztonságos kezelhetőség is megmaradjon.

Az alábbiakban a saját VT-inket és általunk átalakított modelleket mutatunk be.

  • 2-nd prize

    A „Zöld Vastagkormányos”


    Ő egy 98-as amerikai gyártású 1.1-es C3-as Honda Shadow, melyet kisebb átalakításokkal, ill. után gyártott és egyedi, saját készítésű kiegészítők felszerelésével, valamint a gyári alkatrészeinek felületkezelésével tettünk egyedivé.

    Becenevét egy neves honi Honda kereskedés vezetőjétől kapta, ami a színe mellett a 32 mm-es átmérőjű kormányára utal, ami a kezelőszervek vezetékeit rejti magában.
  • „Griffi”


    A következő gépünk alapja egy 2001-es Honda VT 750 DC Spirit, európai nevén Black Widow.

    Ez a modellt a jól bevállt 750 C2 Shadow strapabíró hajtóművével szerelték, némileg csinosítva;fekete hengerekkel, krómozott blokkfedelekkel.

    De a motor karaktere jelentősen különbözik a régi cruiser kinézetű C2-es től. Az alacsonyabb építésű, filigránabb vonalvezetésű motor remek építészeti alap, mind bobbernek vagy low ridernek. Ha őt nézzük, akkor  valahol a kettő közt van. Építésekor a cél az egyediség volt, nem az, hogy beskatulyázzuk stílustrendek szerint.

    Nevét a Főnix madárról kapta, ami a váz masszív öntött részében is fellelhető.

  • „Double Freedom” - félúton


    A motorozásról sokaknak a szabadság jut eszükbe, nem véletlenül.

    Amikor csak 600-as Shadow-n motoroztam, mindig ez ugrott be, ezért ezt a típust elneveztem „szabadságmotornak”.

    A motor dinamikája, a letisztult forma, az üléspozíció mind-mind a gondtalan gurulás érzetét adja, eldobva az óránkat, az időt…

    S hogy lehet megduplázni mindezt? Mondjuk egy régi, dupla karburátoros 600- assal, ami tüzes teljesítményével lenyűgöző élményt ad, amire a hosszú fokozatú négysebességes váltó csak rátesz egy lapáttal.
  • Némi alapjárat állítás

    "Retrospect Iron"


    A következő átalakított gép szintén egy 1100-as C3-as Shadow, ami egy régi barátunk tulajdona.

    Az átalakítás egyik lényegét az új fényezést, a motor eredeti, finoman szólva „érdekes „ lilás-bordó-ezüst gyári fényezése tette indokolttá.

    A tulajdonos által választott fekete gyöngyház- vajbézs színkombináció, és a betétesre fényezett tank tette igazán retróssá ezt a harmincas évek formavilágát idéző masinát.

    A motor neve is innen ered.
  • A Double Freedom

    A Double Freedom elkészült!

    Sok munkaidő ráfordítással, nem kevés szakértelemmel és persze nem kevés pénzből végre elkészült csapatunk első old school choppere; a Double Freedom névre keresztelt VT 600 Honda Shadow!

  • Az építőkkel

    Steed Bob félidőben

    Csapatunk legutóbbi „fogása” egy VLX 400 Steed Honda volt. A 600-as Shadow alapból épült old school chopper Double Freedom megépítése után nem kis kihívást jelent egy másik stílus létrehozása.
  • Egy igazi bobber

    Honda VLX 400-as bobberünk elkészült, és „Steed Bob” névre hallgat!

    Hosszú idő után kigurult műhelyünkből csapatunk első hamisítatlan bobbere, mely egy 400 köbcentis Honda Steed alapból készült
  • A csapat

    A Saxon stílusú elkészült!

    Sok-sok munkaóra és szaktudás árán, de végre elkészült AHSH csapatunk új gépe; a Saxon stílusú VT 600 Shadow!
  • Fury és a tervező

    A Flowerstoker Fury-nk végre teljesen kész!

    A motor átadása előtti utolsó fázis: a fotózás. Izgatottan figyelünk a fotós instrukcióira. Szerencsére az idő szép a környezet is, és nem utolsó sorban a Fury, ami nem kevés vajúdás után teljesen elkészült.
  • AMTS Hungary 2017

    És elkészült!

    Boardracer stílusú old school bobberünk a 2017-es motoros szezon beköszöntével elkészült!
  • 16.

    Blue Sixteen elkészült!

    Péter barátunk, aki eddig húsz évig endurózott, nemrég elhatározta hogy „műfajt vált”, és az épített custom motorok világába látogat.