Blog
Pár gondolat a VTX születéséről.
2012 jan.1.
Arról már olvashattatok a „Honda Shadow” fejezet VTX részében, hogy a VTX-ek a 2000-es évek legnagyobb VT Custom modelljei, meg azt is, hogy az 1.8-as a világ legelső szériában gyártott power cruiserjei.
Engem mindig is érdekeltek a Honda VT-k custom gépeinek a prototípusai, annak rajzai, és a legelső „kémfotók” a nullszériás darabok próbaútjairól.
Hogy motorikusan az 1.8-as „nagy X” az 1100-as mintájára született az nem kérdés, (kivéve az elöl lévő önindítót, az 52 fokos V hengerállást meg a befecskendezést) a kupplungház és az egyéb kialakítások stimmelnek, csak minden drabálisabb lett.
Viszont volt egy protóötlete a Hondának, amit Zodia fantázianévvel láttak el, amely ötlet nem fukarkodott az extravagáns megjelenéssel.
Ismét a Honda Shadow…
2011-12-15
„A minap, mikor kisétáltam a kis műhelybe, ahol a félig átépített 600-as Shadow-m alussza téli álmát, azon gondolkoztam, hogy a mostani kevés időmből (kb. két órám volt a vele való foglalkozásra) miféle szépítést tudnék végrahajtani rajta.
Barátomtól kapott, egykoron egy nyomdagépen működő zárócsap-kart,kis átalakítás és krómoztatás után sikerrel felszereltük az 1.1-es Aero, és 750-es Spirit gépeinkre benzincsapként.
Copyright © 2011 - 2022 ahsh.hu




