"Honda Shadow, VT, Steed, Spirit, Aero, Sabre, VTX, Fury... the great custom bikes!"

A blog új képekkel frissült!

Előtérben a múlt, hátul a régmúlt

Előtérben a múlt, hátul a régmúlt
  
  • Tulaj és a jó öreg 750-es
    Tulaj és a jó öreg 750-es
  • Az 1.1-C3 klasszikus cruiser kezelőszervei
    Az 1.1-C3 klasszikus cruiser kezelőszervei

Múlt és régmúlt

Ezen írásunkban Szabó Benjy esztergályos társunk 85-ös VT 750-ese, és az én 98-as Zöld 1.1-esem kerül összehasonlításra. Az éltesebb modell gyakorlatilag az a 750 es VT, amivel ez a széria elindult 83-ban.
Az elékelt főtengelycsapokkal szerelt 45 fokos V2-es blokk finomabb járású mint utódjáé, viszont a teljesítménye több. A hatfokozatú váltó, a biztonságos csúszókupplung, a gazdag műszerezettség és az öntött kerekek inkább egy túramotor élményét adják szemben az 1100-as puritán és rezegős járású classic cruiser működésével szemben.

A váz kialakítása, a kormány és ezáltal az üléspozíció szintén egy „túrásabb” soft choppert mutat az öreg VT személyében. De a folyadékhűtéses V2-es hajtómű mindkét modellen átadja azt a vezetési és akusztikus élményt, amit a Shadow-k tudnak! Az érdekesség többek között az, hogy a Shadow-k az évek alatt egyszerűsödtek, letisztultabbá váltak mind a külcsíny, mind a beltartalom tekintetében.

Csupán egy dolog azonos mindegyikben; a legendás megbízhatóság, és ez nem változott az évtizedek távlatában sem.

Üdv: A.Á.

A gazdagon műszerezett 750 C a míves Báthory airbrush-sal

A gazdagon műszerezett 750 C a míves Báthory airbrush-sal