| 
  
   oldalról nézve 
 | 
A hátsó bukócső rendszer elkészült!
Az esztétikai elvárásaimon túl meg kellett felelni a statikai és működési feltételeknek is. Az utóbbi alatt azt értem, hogy működés közben a rezonanciától mozgolódó alkatrészek ne érjenek egymáshoz, illetve a rugózásnál bedőlő hátsó rugóstag se üssön bele a bukócső felső részébe.
És sajnos a kialakításhoz kicsi helyek állnak rendelkezésre, ügyesen kellett kalkulálni a fél centikkel is. Aztán ki kellett találnom, hogy a bukócső alsó részét hova kössük, ill. a hátsó dobozkeretet hogy illesszük a bukócsőhöz, és ha a végén, mind a két oldal kész van, hogyan kössük össze őket hátul a rendszám alatt.
Összesen hat részből áll a rendszer, acélcsapolással, rozsdamentes csavarokkal rögzülnek egymáshoz a darabok. Kettőnknek három munkanapba telt mire a „nyersáru” elkészült, persze ebbe belejátszott a túlzott szőrözésem is…
Irány a galvanizáló; alapos fémpolírozás, krómozás. Két hét alatt ez is meglett, sajnos a csiszolás minőségében találtam kivetnivalót, de összességében attraktív egységet alkot ez a hasznos kiegészítő, legalábbis szerintem.
Ezúton köszönet a Cruiser 2002 Kft legénységének és a Motorchrom galvanizáló üzemnek.
Üdv: A.Á.
| 
  
   A dobozok hátulról 
 | 
  
   A bal oldal 
 | 








