| 
  
   Már passzol a sárvédő 
 | 
A 600-as D.F. építése folytatódik
A váznyúlvány formára vágása után a hátsó sárvédő kerékhez illesztése következett. külföldről rendelt hátsó sárvédő sajna nem követte a kerék formáját, ezért hozzá kellett alakítani.
A flat hátsó sárvédővel viszonylag kevés gondunk volt: a peremet pár helyen bevágva, formára hengerelve és készre hegesztve már jó is lett. Az első sárvédőből, mivel klasszikus choppert szeretnék, ki kellett vágni 3 centit, mivel vékonyabb gumit raktam fel a gyárinál. Mindezt Sándor István lakatosunk szuperül megoldotta.
Szabó Benji esztergályos barátunk – aki tudjátok újdonsült VT 750 tulaj – leforgácsolt négy távtartó hengert, ami az „új” első sárvédő villamerevítő része és a villák közti hézagot kipótolja. Ezeket fémcsiszoltam, krómoztattam.
A következő lépések a hátsó sárvédő rögzítése, két váztakaró lemez legyártása, a kormány megformázása, a egymás fölötti fejlámpák megoldása lesznek. Csak ezek után jöhet majd egy igazi nagy lépés: az egyedi csillám fényezés. Addig is előre!
A.Á.






