A springer vég és a lámpa
|
A hátsó
|
A kecskebőr ülés bevonat
|
Elkészült csapatunk talán eddigi legütősebb építménye: A Springbob
Springer villa, suicide váltó, merev váz stb, visszajelzők, tükrök nélkül… Minden, ami ellentmond annak a bizonyos felhasználóbarát, biztonságos, kényelmes motorozás élményének. De az összkép brutális lett. Az alap motort egy vidéken élő ügyes srác kezdte el építeni, de a számára rendelkezésre álló felhasznált anyagok és lehetőségek miatt bizony voltak hibák a motoron, nagyon finoman fogalmazva. Majd az ő életébe eközben begurult az „amerikai álommotor” ,így a 600-as Shadow parkoló pályára került és egy sufniban porosodott évekig.
Időközben elért minket is a Covid járvány minden megszorításos kellemetlensége, de a karanténban szépen tudtunk haladni az építéssel. Nem kis munkába és időbe telt mire az alap átalakítás és az elhanyagoltság nyomait eltüntettük, és egy saját ötlettől vezérelt old school chopper-bobber stílusra építsük át ezt az árván hagyott gépet.
A motor antik kinézetét hangsúlyozza a matt barna-arany fényezés, az ezzel harmonizáló kiegészítők, amik régi háborús töltényhüvelyek és egyedileg gyártott réz alkatrészek, a hajtű rugóra rögzített, kecskebőrrel borított üléslap, az egyedi fényezésű tank a régi Honda logóval. A fűrészfog mintás gumik, a bandázsolt kipufogók, a lakkozott fa váltóbütyök a rácsos bobber lámpa és a légszűrőn visszaköszönő lámpa rács mind mind az az old school hatás érdekében kerültek a motorra.
Csapatunk az Authentic Honda Shadow Handcraft nem szándékozik eladni ezt a remekművet, megtartjuk bemutató motornak. Nagy büszkeség nekünk, hogy ez is bekerül a Motorrevü magazin szeptemberi számába, immáron az ötödik motorunk , ami megjelenik a piacvezető motoros újság hasábjain.
Mosoni Péter kiváló fotóival mutatjuk be itt Springbobot, remélem Nektek is tetszik!
Üdv, A.A.
A "suicide váltó"
|
A blokk bal oldala
|